2021/10/22

A csapodár elvek termesztése

- Korán jöttél, nem edzésen kellene lenned ilyenkor? - kérdezte Grimpix számon kérőn.
- Hát tudod ellenőrizték az oltásigazolást és mától csak azzal engednek be. - válaszoltam.
- S nem volt nálad? Vagy már nem érvényes?
- De nálam volt. És érvényes.
- Akkor nem értem, miért nem mentél edzésre... Ez valami hülye ki nem érdemelt szolidaritás az oltatlanokkal? Vagy valami rendszerellenes lázadás-baromság?
- Én sem értem. - válaszoltam. - Csak úgy érzem, ez az egyetlen, amit tehetek.
- De hát ez marhaság! - mondta Grimpix.
- Az. - mondtam szomorúan és kipakoltam az edzőruhát.
- Mit írsz? - lesett a vállam fölött kíváncsian a monitorra Grimpix.
- Hát csak egy ilyen rövid izét, arra az esetre, ha az edzőteremben megkülönböztetnék az oltottakat az oltatlanoktól. 
- De hát ma is voltál edzésen! - jegyezte meg Grimpix.
- Hát igen. Tőlem nem kértek igazolást valamiért. Lehet csak elfelejtették. Talán majd holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése