2012/03/08

Grid spot - spórolok 30 dollárt

Annyira tele van vele az internet, hogy nehéz lenne kiemelni bár egyetlen linket is. A képek majd mutatják az irányt.

Kereskedelemben nem kapni fekete szívószálat.
A G-ben viszont ilyet adnak a kóla mellé.  Elég meginni 3-4 literrel :)

Ellenfényben majdnem annyira mutatós, mint a gyári,
mindenesetre ennyire nem csúnya.
A rács mélysége 2,5cm.

Innen nézve azt mondanám kínai minőség, de ez a Hargita alatt készült.
Növelve a kihuzatot (elvileg) szűkíthető a fénykör.

Tesztképek? Azt minek? Nem használni akartam, hanem MEGCSINÁLNI :)

10 megjegyzés:

  1. Jajjjj, pedig a tesztképeket vártam, hogy hadd lám mire jó ez a grid spot. Na de ne fáradj, ha nagyon kíváncsi leszek majd csinálok én is egyet, csak az a gond, hogy nem járok gyakran a G-be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát valami tesztképeket csináltam, de nem modellről, hanem csak a Grimpixről. Az úgy lesz, hogy még készül pár vaku-kiegészítő és fényforrás, és akkor majd lesz egy összehasonlítás. Persze, csak ha el nem unom közben :)

      Törlés
  2. Én is vártam tesztképet, mondjuk, virágosat, há már, tudod...tavasz van, meg... izé... :D

    VálaszTörlés
  3. Én meg a poént vártam, és nem hiába! :))
    "Tesztképek? Azt minek? Nem használni akartam, hanem MEGCSINÁLNI :)"
    :)))Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Szóval ezért szedted össze az enyémet is a múltkor :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik az otlet, gondolom ez a mehsejtracsos technikat akarja utanozni, kivancsi lennek en is az eredmenyre.JO otlet, gratula

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te, mihelyt elkészül a szépséglavórom és a szoftbokszom, csinálok egy összehasonlító sorozatot. Igazából ott derül majd ki számomra, mi mire való a stúdiófényeknél.

      Törlés
  6. Ügyes, csak nehogy lekoppíntsák a kínaiak :)
    A tesztek eredményét kíváncsian várjuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy, ez egyenesen tőlük van koppintva. Körülbelül én vagyok egy a százmillióból aki ilyet csinált.

      Törlés