2016/05/09

Hiszekegy horoszkópban

A Merkúr 10 óránál éppen belépett a Napkorongba,
középen egy, a Merkúrnál jóval nagyobb napfolt látszik.
Bocsánatkéréssel tartozok mindazoknak, akiket megbántottam a tudományba vetett arrogáns hitemből kifolyólag. Belátom, a Galaktikus Bölcsesség birtokában ember ilyet nem tett volna. Mindeddig meg voltam győződve, hogy az asztrológia lusta emberek asztronómiája. A horoszkóp pedig nem más, mint közhelyes költészet, s a magazinok napi horoszkópja pedig, a csillagbölcselet ponyvája. Azonban kiderült mennyire korlátolt ez az álláspont és a szűk látókörű tudomány rabszolgájaként, méltatlanul elutasítottam ezt az igazi tudást. A csillagjóslás ugyanis nem hülyeség. Mégcsak nem is marhaság. Hanem színtiszta Igazság és a csillagok és bolygók kozmikus hatalom által vezényelt együttállása, bizony képes befolyásolni azt, ahogyan érzünk, gondolkozunk, cselekszünk. 

560mm, gyér felhőzeten keresztül fotózva.
Rohadjon meg a meteorológia.
Történt pár napja ugyanis, hogy a Merkúr gondolt egyet és megfordult égi ösvényén, hogy nekiszaladjon a Napnak, hogy ősi tanításban részesítsen engem. És ma dél után kicsivel megkezdődött az Átvonulás, amely teljesen hatalmába kerített. Én nem is tudom, azért voltam e fogékonyabb, mert a minap, a nemrég újjászülető Hold a Bika csillagkép felé siettében szinte felrúgta a Fiastyúkot, vagy mert a Merkúr pár nap múlva visszavonhatatlanul találkozik a Vénusszal egy rövid szerelmi légyottra, de konkrétan már órákkal az átvonulás előtt megemelkedett a pulzusom. A kozmikus erőtér akaratának kiszolgáltatva, csodálkozva szemléltem hogyan teljesedik be rajtam a horoszkóp hatalma. Ötpercenként rohantam ki az ég alá s fürkésztem mit tanítanak az égitestek. Kettőkor már szinte széjjelvetett az ideg, négy körül az eksztázis és a kétségbeesés felváltva tupírozták a türelmemet, hogy estére, mire ez a hatalmas kozmikus találkozás lecsengett, bennem a kiábrándultság mikro-kataklizmájának romjait hagyja.

De lehet, ha csak azért volt az egész, mert azok a kurva felhők megint nem bírtak félreállni egy csöppet. Most ehetek salátát száz évig, hátha megérem a következőt.

*Most szólt Grimpix, hogy a Vénusz miatt van a saláta, két év múlva a Merkúrral ugyanitt.

1 megjegyzés:

  1. Hát... hangosan röhögtem! :) Igen jólesett visszalátogatni és olvasni egy jót! Olyan egészségeset :) S jut eszembe, mikor a suliban a napfogyit akartuk megfigyelni, mindenkit felbéreltem, hogy hozzon hegesztőszemügét, floppit, spéci napfigyelő lencsét... egész suli gyerkőce künn lógott, s az ég, az szép nagy s tágas... telisteli vót felhőkkel. Az egész napunk ráment a figyelőzésre s a felhők hessegetésére. Még ha bosszankodtam is sokat, akkor is jól esett látni néha egy-egy pillanatra a fogyatkozó fehér foltot :) És hát apropó... csudaprofi ez a napfotó! Én má letettem arról, hogy a fényképezőgép paramétereit tanulmányozgassam, s hogy hogyan s miként fényképezzek akármit, nem hogy napot! de azt tudom, hogy ez a fotó nagyon csúcs! Gratula!

    VálaszTörlés