2023/04/20

4.20

Ablakomban virradóra 
három leány ringatózva
gyantából könnyeztek gyöngysort
Mind a három meseszép volt,
mind a három Northern-light volt.

Egyik délben elaludtam
ej, de szomorút álmodtam,
megálmodtam azt az egyet,
Sensi, nem leszek a tied,
hej, de nem leszek a tied.

De amikor felébredtem,
kilenc maszkos áll előttem,
azt kérdezik mi a nevem,
s merre találják a kertem,
s nincs ki tőlük most megmentsen.

Diicotosok, mit akartok?
Nem ültettek s aratnátok?
Nem akarunk mink aratni,
Védni jöttünk és szolgálni,
Hej, velünk fogsz te most jönni.

A virágom nem eladó, 
nem is rendőr kézbe való.
Maya fátyla átviláglik
Egy dolgod van: legalize it!
S minden kiskert kivirágzik.

Azt kérdezik mi a nevem
Hol az elvarázsolt kertem.
Kettőt mindjárt agyonvertem
Szemfedelük virágföldem, 
s temetőjük lesz a kertem.
...

De amikor felébredtem,
látom, minden reménytelen.
Kilenc maszkos áll előttem, 
azt kérdezik mi a nevem,
Hej... Nincs ki tőlük már megmentsen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése