2013/05/06

Jókai 55km - GPS track

A letölthető track itt
Az EKE-Kolozsvár szervezésében zajló Jókai 55 nemcsak a legelső teljesítménytúrám, de minden idők legkedvesebb túrája is (persze a Hargita   45 is nagyon ott van). Ezen már az a tény sem változtat, hogy nem egy kimondott teljesítménytúra, de nekünk azért ez is feladja a labdát. 

Idén 16. alkalommal szervezték meg, nekünk Lacival átlagolva 4 alkalommal volt részünk benne. Az elkövetkezőknek íme a GPS track, mert sehol másutt a neten nem találni. Kiexportálható, letölthető, a jövőre nézve azonban nem biztos, hogy érvényes lesz. Az itinertől néhány helyen eltértünk, ezeket is feltüntettük, továbbá rajta vannak a bírói pontok, illetve a neccesebb helyek. 



  

  

A képek nyilván nem polaroiddal, hanem telefonnal készültek. Jövőre újra jövünk, ofkorsz :)

5 megjegyzés:

  1. Teljesítmény túrákért nem vagyok oda nagyon, nem szeretek időre gyalogolni...max a munkahelyre ;)
    A Torockó-s kép oly kedves emlékeket idéz fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam a fotótokat. Mikor ti voltatok, éppen pirosfehérzöld volt a csúcson a kő. De az mindig színváltós :) Jelenleg nem tudom milyen színű, mert a nyeregből nem látszik.

      Törlés
  2. Az én túráimon a teljesítményt nem az időegység alatt megtett kilométerben mérem, hanem hogy legalább egy olyan fotót tudok-e csinálni ami nekem tetszedjen. Az is megesik legtöbbször, hogy 50 métert "túrázok" 2 óra alatt, ebből kb. 5-10métert négykézláb vagy kúszva, mászva a fűben fotótémákra vadászva...:-))
    Az általad megtett túra is érdekes lehet, sok szép helyen megfordul az ember, csak sietni ne kellene. Nagyon fontos a gyorsaság az ilyen túrákon? Nézelődni, bámészkodni, csodálni a természet szépségeit lehet-e? Vagy itt nem az a lényeg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, csak megtévesztő, hogy az Utazások elvileg fotóblog. Ez gyakorlatilag nem fotóposzt :)

      Törlés
    2. Igen, erre már én is rég rájöttem. Ennek ellenére figyelem a blogodat, mert sokminden engem is érdekel ami téged.

      Törlés