Mármint olyan, amit ha bekapcsolsz, és hogyha a kijelzőre (mint egy védőfóliát) lentikuláris panelt teszel, akkor térhatást kapsz. Volt ugyan egy ilyen telefon, viszont ott gyárilag volt szerelve a kijelző. Igaz, azon volt sztereofényképezőgép is, tehát az azon a telefonon készített 3D képek nagyon jól néztek ki azon a telefonon. Ez sem nagyon terjedt el. Lehet, hogy az az oka, hogy a felbontást nagyon megvámolja ez a lentikuláris technológia? Vagy csak az emberek nem akarnak a mindennapjaikban 3D-ben nézni minden kütyüt, elég nekik 3D-ben maga a valóság?! Ez is milyen ígéretesnek hangzott, MOPIC Snap3D - aztán jelenleg sehol nem találni ilyet...
Azért az nem igaz, hogy nincs egyáltalán ilyen app. Mivel a telefonoknak van mozgásszenzora, ezért van olyan app. ami térhatással jeleníti meg a képet, hogyha billegtetjük (például a Camarada hologram nézete). Csak ez nem lentikuláris.
És mi lenne, ha csinálunk?
A RedmiNote 8t kijelzője kb. 67*145mm 1080*2340pixel felbontással. A GMSArena szerint a felbontás kb. 409ppi.
2340px / 145mm = 16.137931034482758620689655172414mm. Ezt felszorozzuk collra (*25.4) az 409.9ppi. A kijelző mérésében 1mm hiba, vagy az átszámítás túl kevés tizedesjegye simán 2ppi hibát is jelenthet. Csak gondoljunk bele, hogy egy lentikulárunk 0,635mm széles. Egy pixel nagyjából 0,062mm. Vagyis 409,9px / 40LPI = 10.24px. Ennyi pixel jut egy lentikuláris vonalra.
Telefonra nem tudunk PitchTesztet készíteni célprogrammal, a 3Dependable ilyen felbontást nem enged beírni, a 3DMasterKit bár engedi, a képét át kell alakítani (vágni), hogy 1:1 arányban tegye ki a telefon kijelzője. Tegyük fel, hogy 40lpi pontosan a lapkánk. A vonal felbontását 409/40, páros számra lekerekítve (fél pixellel nem számolhatunk es 11 pixel nem osztható kettővel) 10 pixelesnek vesszük, 40lpi*10 = 400ppi lesz a kép felbontása, a maszk pedig 5-5 pixeles.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése