2022/09/23

Karmaudíció

 Feldúltan kiabált utánam a pénztáros:

- Hé, kicsibarátom, aztán a disznóvágást én hallgassam meg helyetted? Megszégyenülten léptem vissza a kasszához. Mindenki engem nézett, én meg zavartan szorongattam az imént vásárolt kis zacskó töpörtyűt.

Még nem bírtam megszokni ezt az új állapotot, reggel a benzinkúton, végig, amíg megtankoltam, hurutos köhögés ment a hangszórókból. A ruhaboltban, a próbafülkében, meg hétéves bangladesi gyerekek zokogtak felvételről.  

- Eszem megáll, milyen emberek vannak - méltatlankodott a kasszás, míg a fejemre tette fülhallgatót. A sorban türelmetlenül forgatta a szemét a többi vásárló is. 

Amint bugyborékolva elhalt a visítás, felkaptam a töpörtyűt, és kirohantam a boltból. Sietnem kellett, mert a villanyszámlás mindjárt vetíti a Csernobil ötrészest.

Illustrációk: Dall-e mini.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése