2022/11/29

Upgrade a Matrixban? MI remote nemcsak tévére.

Én esküdni mernék, hogy amikor a telefonomat vásároltam és a GSM arena oldalon megnéztem a specifikációt, akkor még nem volt infra a RedmiNote 8T-ben. Így nem is számoltam vele, tévém úgysincs, amit távirányítsak eltartott kisujjal. Hanem a minap, valahogy úgy találtam hozzá nyúlni, hogy elindult egy remote applikáció (ami eskü, hogy eddig szintén nem volt rajta), s mivel a Nikon pont a kezemben volt, nem is gondolkoztam a dolgon, csak összepárosítottam őket, azzal, hogy ez úgyis csak hülyeség, mert nem működhet. 

Hát nem elkattintotta a gépet a ravasz telefon? Na, elő az infrakamerát, hogy lám hol integet a telefon a gépnek, és hát azon a likon villog infrában, amiről eddig azt hittük azért van, hogy bevezesse a telefonba az esővizet. Na jó, mert eddig telefonról csak OTG kábelen keresztül (Helikon Remote) vezéreltük a Nikont, és a Redmi OTG-ben elég béna volt (nem is sikerült elindítani rajta).


Más nem volt itthon, amit infrával kellene ingerelni, csak ez az RGB lámpa. A Mi Remote app ezt nem tudta meghajtani, és három applikációt kellett leszednünk, mire az egyik hajlandó volt. Ezen olyan sok arcbamászó reklám sincs, remélem közben nem lopja a bankkártya adatokat. 

Na mindegy is, csak arra gondoltam, hogy a Mátrixban, ahol élünk, lehet ha upgrade volt közben és így jelentek meg ezek az új fícsörök. Nézzétek meg ti is jobban a birtokotokban levő eszközöket, lám milyen új lehetőségek jelentek meg. De nemcsak az eszközöket, hanem barátaitokat, szeretőiteket is figyeljétek meg. Hátha ők is átestek egy szoftveres ráncfelvarráson. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése